بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 7 عاملی که هنگام خرید مبلمان در فضای باز باید در نظر بگیرید

7 عاملی که هنگام خرید مبلمان در فضای باز باید در نظر بگیرید

هنگام خرید مبلمان فضای باز باید به چه عواملی توجه کرد؟

تجهیز فضای بیرونی شما به اندازه تجهیز قسمت داخلی خانه ضروری است. انتخاب مبلمان مناسب برای فضای بیرونی شما به عنوان انتخاب مبلمان برای اتاق نشیمن مستحق مراقبت و توجه زیادی است.

چه برای خانه شخصی شما باشد یا یک ملک اجاره ای که نیاز به خرید لوازم جدید دارد باید نکاتی را در رابطه با خرید رعایت کنید. خرید مبلمان این فرصت را برای شما فراهم می کند تا شخصیت خود را ارتقا دهید و کمی سرگرمی خلاقانه داشته باشید. این نه تنها چیزی است که برای سال‌های آینده آسایش استثنایی را به ارمغان می‌آورد، بلکه فضایی را فراهم می‌کند که با دربر داشتن رنگ، خلاقیت، عمق و ذوق، «عامل شگفت‌انگیزی» است.

باید فضایی را که در اختیار دارید، میزان نور خورشید در کل روز را در نظر بگیرید، آیا می‌خواهید فضا را برای خانواده‌ها دوست‌داشتنی کنید، بنابراین قبل از اینکه پول گرانبهای خود را خرج کنید، بیایید برخی از عوامل مهمی را که باید هنگام خرید مبلمان فضای باز در نظر بگیرید، بررسی کنیم.

کارکرد و هدف

مبلمان فضای باز باید جذاب، راحت و مفید باشد. هیچ سودی برای خرید مبلمان فضای باز که به نظر زیبا باشد اما قابل استفاده نباشد، ندارد. قبل از بردن مبلمان به خانه، نحوه استفاده از مبلمان را در نظر بگیرید. به این فکر کنید که چگونه از فضای بیرونی کامل استفاده می شود و چگونه می خواهید به نظر برسد و مطابق با آن عمل کنید.


ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما مطلب مرتبط ای فروغِ ماهِ حُسن، از روی رخشان شما

راحتی و کیفیت

راحتی و کیفیت دو ویژگی ضروری مبلمان فضای باز هستند. لازم است کیفیتی استثنایی را بدون به خطر انداختن جیب خود بدست آورید. اما حتی بهترین کیفیت مبلمان پاسیو در فضای باز هم بی فایده است اگر هیچ یک از اعضای خانواده مایل به استفاده از آن نباشند.

حتماً قبل از خرید روی مبل ها و صندلی های فضای باز بنشینید. قبل از تصمیم گیری در مورد خرید، بتوانید حداقل پنج دقیقه به راحتی روی یک صندلی بنشینید. از دیگر ویژگی هایی که در رابطه با راحتی مبلمان باغ باید به آن توجه کنید، قرار دادن تکیه گاه ها، میزان فضای پا و ارتفاع میزها است.برای ماندگاری شیک، انواع رنگ های جسورانه را برای کوسن ها و قطعات برجسته نگهداری کنید.


رنگ هوشمند

سعی کنید با توجه به فضا مبلمانی را بخرید که جنس روکش آن در برابرهوا مقاوم باشد وهمیشه بهترین رنگ را انتخاب کنید. شما محدود به رنگ های طبیعی چوب نیستید. سیاه، سفید و بژ از حصیری. یا قطعات فلزی روکش های رنگارنگ در بازار مبلمان پاسیو فضای باز شکوفا می شود، 


اندازه همه چیز است

دلایل زیادی برای در نظر گرفتن اندازه مبلمان باغچه ای که خریداری می کنید وجود دارد. مبلمانی که خیلی کم روی زمین تولید می شوند ممکن است بیرون آمدن از آنها سخت باشد. کاناپه ها نباید آنقدر عمیق باشند که پای اعضای خانواده نتواند به فضا برخورد کند. میزها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا هر یک از اعضای خانواده به راحتی بنشینند.


بودجه

خوب، بودجه همیشه یک عامل اساسی است. پیشنهاد ما این است که برای خرید مبلمان باغی

بیش از حد خرج نکنید زیرا به احتمال زیاد بعد از چند سال باید آن را تغییر دهید.پس از همه مهمتر مقدار پولی است که برای خرید شما میخواهید هزینه کنید و حتما با کمی جستجو مبلمان های با کیفیت و با قیمت مناسب با بودجه شما پیدا خواهید کرد وبنابراین یک مبلمان با قیمت مناسب و با کیفیت مناسب که بتواند چند سال دوام بیاورد بهترین گزینه برای شماست.


نمای بیرونی را با فضای داخلی ترکیب کنید

حتی اگر نمای بیرونی خانه یک نهاد مجزا از نمای داخلی است، هر دو معمولاً توسط ایوان به هم متصل می شوند. اگر مبلمان بیرونی خانه کاملاً با طرح ها و ظاهر داخلی خانه ترکیب نشده باشد، ممکن است به هم ریخته به نظر برسد. اگرچه مجبور نیستید که مبلمان باغ با داخل خانه مطابقت داشته باشد، اما یک راه عالی برای حفظ یک طرح یا رنگ استاندارد در داخل و خارج است.


از مواد مقاوم در برابر آب و هوا و ماندگاری بالا استفاده کنید

مبلمان فضای باز باید بتواند بدترین شرایطی که طبیعت برای ما فراهم می کند را تحمل کند. زمانی که قصد خرید مبلمان باغ خود را دارید، مراقب شرایط آب و هوایی موقعیت جغرافیایی در منطقه باشید. میزان رطوبت ، بارش برف و باران ویا آب و هوی خشک و یا مرطوب و شرجی مواد مهمی در امر خرید مبلمان است. مثلا مبلمان چوبی یا حصیری در هوای مرطوب منطقه و یا فلزی در آب و هوای خشک و گرم اصلا توصیه نمیشود. همچنین، مطمئن شوید که کوسن هایی با دوام، ضد آب و هوا و مقاوم را انتخاب کنید. 

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده